Hatályos: 2023. december 12-től

A Nexus Bolt elkötelezett amellett, hogy vevői számára magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk. Az alábbi szabályzat tartalmazza a termékek visszaküldésére és visszatérítésére vonatkozó feltételeket.


1. Elállási jog

Az önállóan, online megkötött adásvételi szerződés esetén a vásárló jogosult 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási jog a termék átvételének napjától számítottnak tekinthető.

Elállási jog gyakorlásának menete:

  1. Írjon e-mailt a info@nexus.hu címre, amely tartalmazza:

    • Megrendelés számát

    • A visszaküldeni kívánt termék(ek) nevét

    • A választott visszatérítési módot (banki utalás vagy kupon formájában).

  2. Csomagolja be biztonságosan a visszaküldeni kívánt termék(ek)et.

  3. Küldje vissza az alábbi címre:

Visszaküldési cím:
1211 Budapest, Posztógyár u. 8.

Fontos:

  • A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.

  • A termék visszaküldése során csak olyan szállítási módot válasszon, amely lehetővé teszi a csomag nyomon követését.


2. Visszatérítés

A visszatérítés akkor kezdeményezhető, ha:

  • A terméket eredeti, sérülésmentes állapotban küldik vissza.

  • A termék csomagolása és kiegészítő tartozékai hiánytalanok.

  • A visszaküldés megfelelően dokumentált (pl. a számla vagy szállítólevél mellékelése).

Visszatérítési idő: A visszaküldött termék átvételétől számított 14 munkanapon belül történik meg.

Visszatérítési lehetőségek:

  • Banki átutalás a vásárló által megadott számlaszámra.

  • Kupon vagy levásárolható összeg a Nexus Bolt webáruházában.


3. Kivételek

Nem gyakorolható az elállási jog az alábbi esetekben:

  • Higéniás termékek: bontott csomagolás esetén (pl. kozmetikai szerek, élelmiszerek).

  • Személyre szabott termékek: amelyek egyedi igény szerint készültek el.

  • Digitális tartalom: amennyiben a letöltés megkezdődött.


4. Hibás termékek kezelése

Ha a termék hibás vagy nem felel meg a leírásnak, az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Csere: Azonos vagy hasonló termékre.

  • Javítás: Ha a termék javítható.

  • Visszatérítés: A termék árának teljes visszatérítése.

Fontos: A hibás termék visszaküldési költségeit ebben az esetben az Adatkezelő viseli.


5. Kapcsolatfelvétel

Kérdés vagy probléma esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken:


Ez a szabályzat bármikor módosítható, a frissített verzió mindig elérhető a www.nexusbolt.hu weboldalon.